عشق.........

 

با همه عشق و جوونی

با یه دنیا مهربونی

با زبون بی زبونی

بد جوری عاشقت شدم

می دونی عزیز جونی

 دختر چشم آسمونی

نگاه کن تو عمق چشام تا تو دلم بخونی

نمیدونم......

نمی دونم که تو رو نفرین کنـم یا این دلم
نمی دونم که تو حل مشکلی یا مشکلم

بـا تـو عـاشـقــانـه بـودم پـس چـرا
حسرت یه روز عشق موند به دلم

با تو شاهنامه بودم نه یک غــزل
با تو رودخـونـه بودم نه یک قـنات

یـه روزی من و تـو بـودیـم و حالـا
من و تنهایـی و یک عمر خاطرات

تـو رفتـی و سهـم ما سفـر شـد
دل آروم مــا دربــــدر شـــد

ندونستم چرا مرغ عشقم
توی عاشقـی بـی بـال و پـر شـد

توی این غـربـت پـر هول و هـراس
دارم عیـن ماهیـها جون می کنم

خستـه ام از تظاهـر بـه سـادگـی
جـای دنـدون هـزار گـرگ بـه تـنـم

نه کسی می دونه که من چی می خوام
نه خـودم دونـسـتـم عـیـب کـار کـجـاسـت

تـا بـه هـر کـی مـی گـی عـاشـقـی چـیـه
می گـه بگـذر، عاشقی تـو قصـه هـاست

تـو رفتـی و سهـم ما سفـر شـد
دل آروم مــا دربــــدر شـــد
ندونستم چرا مرغ عشقم

طعم.....

کسی که طعم واقعی تنها بودن را نچشیده

باشد از عشق هیچ نمی داند

چشم
 

خدایا........

خدایا در زندگی هر گز از یاد نمی برم
گرچه والدینم موهبت تولد در این دنیا را به من عطا کردند.
اما تو هستی که موهبت زندگی جاودانه را به من می بخشی!
خدایا !اگر با من باشی
چه کسی می تواند علیه من باشد؟

عشق .........

Image and video hosting by TinyPic         

 به نام آنکه عشق را بنا کرد

تو را از من ، سر از تو جدا کرد